Тренер

Александр Фридман_OVITTA 3

Олександр Фрідман

Консультант, бізнес-тренер

Час

Початок:
Кінець:

Адреса

м. Київ

Опис

Школа менеджменту Олександра Фрідмана

регулярний менеджмент для раціональних керівників
КРЕДО: від інтуїтивного до професійно точному

Ви отримує знання – принципи, технології, інструменти – від однієї людини. Мене. І це може здатися – і опинитися – мінусом моєї програми. У порівнянні з MBA, де до ваших послуг – досить різнобічні підходи. Але – може бути – в одному джерелі є і плюс?

Ви одержуєте єдину і несуперечливу систему, кристалічну решітку. Доступний, так як ви розумієте всі «коди». І можете продовжувати її розвиток, отримуючи різноманітну інформацію від інших авторів. Ви не раб «чорного ящика», а власник, усвідомлений користувач і творець відкритої системи. Який шлях правильніше? Вирішуйте.

Я поділяю навчання на два «потоку»: управління компанією і управління підлеглими. Вони, звичайно, пов’язані: Перша Особа управляє компанією через підлеглих. Але управління кораблем і управління командою корабля – не одне і те ж. Власник же, крім «управління кораблем», повинен піклуватися і про конструкції корабля, а також – про вибір цілей плавання… Є про що поговорити.

Ви досвідчені, успішні і керуєте компанією. Може бути, пора систематизувати досвід та отримати професійні методики? Адже бізнес – дорога в один кінець. Легше не стане. Кращий опис сьогоднішньої економічної ситуації: льодовиковий період. Не варто чекати, що ось-ось потепліє, і все налагодиться саме собою. Краще навчитися забезпечувати виживання і успішність бізнесу при будь-якій погоді».

Рекомендую поки забути про солодкі міфи про «чемпіонських командах», «кращих людей», «зниження контролю», «вільному графіку» і «широких повноваженнях». Це можна користуватися дуже обережно і тільки «поверх» стала нормою твердої виконавської дисципліни. Регулярний менеджмент – технологія отримання відмінних результатів від звичайних людей. Вам не потрібні герої. Саме професійне управління зробить ваш бізнес прозорим, а працівників – замінним при необхідності активом.

1 курс: «Стратегічний менеджмент»: як забезпечити довгостроковий і сталий розвиток бізнесу. 3 дня, 24 академічних години;

2 курс: «Стратегічний маркетинг»: як забезпечити довгострокову конкурентну перевагу на ринку. 3 дня, 24 академічних години;

3 курс: «Оперативний менеджмент»: як забезпечити точне досягнення цілей бізнесу. 3 дня, 24 академічних години.

Керівник – це професія, а зовсім не божий дар або виграш у лотерею.
Будь-яка професія не терпить поверхневого підходу і мстить за незнання базових законів. Рано чи пізно інтуїтивних навичок стає недостатньо.
Моя програма забезпечує послідовний розвиток управлінської кваліфікації за рахунок детального вивчення компетенцій. Саме так прийнято називати «інструменти», які керівник використовує для професійної експлуатації підлеглих.
Професійна експлуатація нікому не шкодить, навпаки: співробітникам буде тільки краще, а компанії – прибутковіше. Тому що без професійної експлуатації у вас ніколи не буде належного рівня продуктивності. Де взяти прибуток, якщо основний актив – люди – постійно дорожчає, а ринок не дозволяє підвищувати ціну? Вихід: випереджаюче зростання управлінської кваліфікації. Люди працюють так, як ними керують.

Базова програма
«Девятиугольник регулярного менеджменту»:
9 базових компетенцій
3 курсу, 8 семінарів, 9 днів, 72 академічних години;

1 курс: «Управління точністю результатів»: як отримати те, що вам потрібно, замість того, що вони захотіли і змогли;
3 семінару, 3 дні, 24 академічних години;

2 курс: «Управління з оптимальним навантаженням»: як перейти від мануала
до автомату;
3 семінару, 3 дні, 24 академічних години;

3 курс: «Управління лідера»: як надихати, заохочувати і карати;
2 семінару, 8 і 16 академічних годин, 3 дні;

Для тих, хто вивчив базову програму, передбачені додаткові семінари, для послідовного розвитку управлінської кваліфікації «в одному ключі».

По вашому замовленню я розроблю спеціальну корпоративну програму для керівників різних рівнів і забезпечу комплекс заходів для впровадження вивчених методів професійної експлуатації в повсякденну практику.

Відео з попереднього тренінгу
Олександра Фрідмана в Україні

Короткий відео звіт про тренінг Олександра Фрідмана
06-09 травня 2016 р. м. Львів

Інтерв’ю Олександра Фрідмана після тренінгу
(м. Львів, Україна, 2016 р.)

Рік народження: 1959

Стаж в бізнесі: 29 років

Стаж в професії: 24

Професія: консультант і бізнес-тренер;

Статус: керуючий партнер консалтингової компанії Amadeus Group, Рига, Латвія.

Експертна кваліфікація:

  • Впровадження регулярного менеджменту;
  • Підвищення точності корпоративного управління;
  • Навчання методам професійної експлуатації підлеглих;

Авторські програми:

  • «HomoBoss: Людина Керуючий» (підвищення управлінської кваліфікації керівників) – 5 базових курсів, 16 семінарів.
  • «Королі і Капуста: МАТЧАСТИНУ корпоративного управління» («перепідготовка» для Перших Осіб, власників та генеральних директорів)

– три курсу, 9 навчальних днів;

Шлях у професію: з 1988 року в якості співзасновника і директора компаній займався оптовою торгівлею і виробництвом спортивного обладнання. У 1993 році, зберігши пайову участь в компаніях, став бізнес – консультантом, напрямок organizational development: Особливість підходу: компанія розглядається як система взаємопов’язаних елементів, а перетворення обов’язково повинні враховувати їх взаємний вплив.

Конкурентну перевагу: системність, технологічність і комплексний підхід.

Кредо: «Так» – технологіям, «Ні» – чарівним таблеткам.

Сегменти реалізації консалтингових проектів та спеціальних корпоративних програм для розвитку кваліфікації керівників: оптова торгівля в сфері FMCG, торгівля і послуги В2В, виробництво, банки, фінансові послуги, мережевий роздріб, пр.

Сьогоднішня практика:

Як консультант – забезпечують розробку і впровадження змін у систему корпоративного управління Замовника.

Як бізнес-тренер – навчаю керівників методів управління компанією та професійної експлуатації підлеглих на основі регулярного менеджменту.

Член ради акціонерів і ради директорів низки компаній: в якості незалежного директора сприяє стратегічному розвитку бізнесу та/або підвищення якості оперативного управління.

У числі клієнтів: ПАТ «ГМК «Норільський нікель», ВАТ «Газпром нафта», «Інтер РАО ЄЕС Росії», «Нобель Ойл», «Макдоналдс Росія», «БАРКЛІ», ВАТ АНК «Башнефть», ВАТ «Томськнафта», ВАТ «РОСНО-МС», «Вертольоти Росії», «Перший канал», ЗАТ «Ямалгазинвест», ЦВ «ПРОТЕК», «Світ книги», «АЛАДУШКИН Груп», «SPLAT», ТОВ «Ростовська Нива», «Брусниця», «АЛВИСА Менеджмент», ПАТ «Фармстандарт», ГК «Фармаимпекс», «Інвар», «Ощадбанк», «БМВ-Банк» ТОВ, ТОВ «КБ «АйМаниБанк», «М2М Прайвет Банк», «ЭКСТРОБАНК», «МДМ Банк», «СОВКОМБАНК», «Донський Тютюн», «М’ясницький ряд», «Абамет», «Сладонеж», «АСКОН», «ACCORD POST», «Аеронавігація Півночі Сибіру», «Покрофф», «Атлант-М»; «Армтек», «СТА Логістик»

Автор «лонгселлера» «Ви або Вас: професійна експлуатація підлеглих». 5 видань, перше – у 2009 році у видавництві «Добра Книжка».

Ви або Вас

Автор книги «Ви або Хаос: професійне планування для регулярного менеджменту». Видана у вересні 2015 року у видавництві «Добра книжка».

Ви або Хаос

Автор 15 навчальних видеосеминаров і 12 аудиосеминаров;

Сайт: www.asfridman.com

Facebook:

Особиста сторінка: www.facebook.com/a.s.fridman

Професійна сторінку: https://www.facebook.com/fridman.management/

Програма Олександра Фрідмана
«HomoBoss: Людина Керуючий»
Для розвитку управлінської кваліфікації керівників
2 курсу, які складаються з 7 семінарів
Дата проведення: лютий 2017 року
17.02 18.02 19.02 20.02
Курс №1
Управління точністю результатів
22.02 23.02 24.02
Курс №1
Стратегічний менеджмент
КУРС № 1 (17, 18, 19, 20 лютого)
Управління діями підлеглих

Технологія ефективної передачі завдань для якісного виконання
Аудиторія: Власники: ТАК, Перші Особи: ТАК, Топи: ТАК, Мідл: ТАК
logo
Курс No1
«Execution: регулярний менеджмент
для раціональних керівників»
Семінар No1.1: перший семінар першого курсу
“Ви або Вас: професійна експлуатація підлеглих”
Технології регулярного менеджменту: основа, ключові принципи, вектори і послідовність впровадження
Вживати: Власники: ТАК, Перші Особи: ТАК, Топи: ТАК, Мідл: можна, якщо дуже потрібно;

Передумови до навчання

Ви чи Вас? Третій позиції в цьому кращому з світів поки не передбачено. Якщо не керуєте Ви, то керують Вами. Для досягнення своїх цілей керівник повинен використовувати не будемо покриватися соромитися цього слова – працю своїх підлеглих.

Варто соромитися терміну «експлуатація»? Всі активи повинні забезпечувати потрібну віддачу. У тому числі – персонал. Від професійної ж експлуатації персоналу буде тільки краще. А компанії – прибутковіше.

Професія або диво? Управління – це професія, і вона мстить за дилетантські підходи. Для багатьох керівників система корпоративного управління представляє, у термінах кібернетики, «чорний ящик». Факт його роботи очевидна, а ключові принципи не зрозумілі. Результат? Управління підлеглими перетворилося в щоденний набір великих і малих
чудес, а робота більш всього нагадує подвиг.

Звідки береться «неправильний мед»? Немає потрібного результату? Ми схильні звинувачувати підлеглих. Але: 80% людей працюю так, як ними керують. Кожен заслуговує на своїх підлеглих, а у професійного керівника поганих співробітників просто не буває.

чи Потрібна в бізнесі теорія управління? Так. В бізнес – співтоваристві вважається хорошим тоном ставитися до неї скептично. Часто думають: «теорією і так всі ситі, у нас всі все знають, потрібна практика». Але найбільше проблем від незнання ключових принципів управління і яка витікає звідси плутанини у застосуванні інструментів.

Ви отримуєте:

  1. Основи системної технології Execution, принципи професійної експлуатації підлеглих і конвертацію свого досвіду в чітку систему координат;
  2. Розуміння функції примусу – при безсумнівною важливістю мотивації і способів її оптимального включення у свою практику;
  3. Правильні підходи до організації взаємодії з підлеглими;
  4. Інструменти, істотно підвищують фокусування, системність і ефективність управлінських впливів на підлеглих;
  5. Можливості для раціонального та синергетичного впровадження технологій для підвищення точності та результативності управління;
  6. Вправи для конвертації нових знань в уміння і практику управління;
logo

Програма семінару:

  1. Базові принципи професійної експлуатації підлеглих: що треба знати і вміти, роль примусу та його раціональне поєднання з іншими «векторами», усунення моральних, етичних і психологічних протиріч,
    доречність та обов’язковість застосування в умовах підвищення складності ринку;
  2. «Карта менеджменту»: яку роль в управлінні виконують різні елементи менеджменту, як вони повинні взаємодіяти між собою для раціонального досягнення цілей і як це можна забезпечити;
  3. Система корпоративного управління: що це таке, як розкривається «чорний ящик» та типові помилки в процесі його інтуїтивного конструювання;
  4. Управлінські «операційні системи»: на яких засадах може бути побудована професійна експлуатація, порівняльні переваги і недоліки систем, можливості, принципи і наслідки поєднання в межах
    однієї компанії, від чого має залежати вибір оптимальної системи;
  5. Регулярний менеджмент: поняття, історія, ключові принципи, особливості застосування, можливості для організації професійної експлуатації, умови та доцільність практичного застосування в реальному бізнесі;
  6. Міфи та рифи ефективного управління: до чого призводить прагнення отримати компанію з «однією кнопкою», чи бувають в менеджменті «чарівні пігулки» і чому «сучасні технології» часто не працюють;
  7. Технологія і культура EXECUTION: чому цей термін важко перекласти на російську мову, що ця технологія дає компанії, на що спирається і які типові помилки здійснюють компанії в прагненні раціоналізувати управління;
  8. Обов’язки і компетенції керівника: як забезпечити справді професійний підхід до управління підлеглими за допомогою – здавалося б – відомого, і яким інструментарієм можна і потрібно підвищити точність
    оперативного управління;
  9. Як забезпечити правильне ставлення підлеглих до роботи: можливі позиції підлеглих до системи управління, методи вплив позицій на вибір вчинків в робочих ситуаціях, методи впливу на зміну позиції;
  10. «Векторна діаграма» регулярного менеджменту: вивчення елементів, що дозволяють сформувати потрібний – в залежності від цілей і стратегії компанії – співвідношення мотивації, спонукання і підтримки;

Тривалість навчання: 1 день, 8 академічних годин

1 Курс – «трикутник»

«Керування точністю результатів»:

як отримати те, що вам потрібно, замість того, що вони захотіли і змогли

3 семінару х 8 академічних годин

На що скаржитеся? Найбільше невдоволення керівники висловлюють на адресу роботи підлеглих. Підлеглі ці роблять не те, не так, порушують призначені ним строки, забувають про доручення взагалі, виправдовуються занадто великою кількістю роботи і браком часу, не проявляють ініціативи, вантажать керівника безліччю питань, які повинні були б вирішувати самостійно. Так, ще завжди не вчасно просять підвищення заробітної плати і не виявляють лояльності компанії, в якій їм випала честь працювати. Загалом, список, напевно, можна було б продовжити;

Де взяти «хороших» підлеглих? Тих, які б вели себе з «точністю до навпаки», як мінімум? Питання, колеги, спочатку безглуздий. Бо: якість роботи співробітників залежить від… якості управління і тільки від нього. Тому 95% приблизно відсотків скарг можна було б адресувати до себе. Підвищити віддачу від витрат на персонал ми зможемо – в першу чергу – не шляхом покращення методів пошуку «хороших» співробітників, а через підвищення якості управління. Нашого управління ними.

Буття чи свідомість? Часто поліпшення роботи підлеглих намагаються почати саме з свідомості. І думають про те, як би їх краще мотивувати. Або: як згуртувати їх в команду, щоб підвищити їх лояльність. Питання, загалом, абсолютно правильні. Але – несвоєчасні. Так як це все – до «свідомості». Проблема ж у тому, що до тих пір, поки «буття» не відбудовано з доречною точністю, полірування свідомості користі не приносить ніякої, і це ще мінімальне зло. Задам вам лише питання: чи бувало так, що ваші підлеглі не хотіли… заробляти гроші? Тобто: відмовлялися напружитися навіть тоді, коли відносно невеликі зусилля дозволяли б їм істотно поліпшити свій дохід. Невже ви готові залежати від того, наскільки «їм» потрібні гроші? Чому так? Тому що починати треба не з «свідомості», а «буття». З метою забезпечення належного рівня виконавської дисципліни. А вже потім – на наступній фазі – переходити до «свідомості». Як? Ось цьому і присвячений мій курс – інтенсив.

Зміст курсу: складається з трьох семінарів. Я виділяю 14 управлінських компетенцій, але 3 з них є «базовими», так як утворюють «трикутник execution». Термін же execution я перекладаю як «Технологія управління досягненням запланованих результатів». Ці компетенції ми з вами і будемо вивчати.

Семінар №1

Як перемогти цейтнот: технологія хаос – менеджменту

Система комплексного управління часом, делегованими дорученнями,

справами, інформацією, контактами (зустрічі-дзвінки-пошта)

Вживати: Власники: ТАК, Перші Особи: ТАК, Топи: ТАК, Мідл: ТАК;

Передумови до навчання

Де взяти час??! Більшість керівників переконані: у них дуже багато роботи і дуже мало часу. Його катастрофічно не вистачає, а то б, звичайно …. На це ж нарікають ваші підлеглі. Основна причина невиконання дорученої вами роботи: не встигли, не було часу, все відразу навалилося. Причини начебто об’єктивні? Компанія в цейтноті? Має бути саме так? І можливо це змінити в реальному світі?

Встигаємо ми робити те, що дійсно потрібно? Раз за разом ми виявляємо, що найважливіше – часу не вистачило. Доводиться робити не те, що важливо, а те, що нав’язують обставини. Залишається вечір, але зазвичай ми так втомлюємося, що насилу здатні хоч якось розіпхати інформацію. І марно сподіваємося, що завтра все буде по-іншому.

Що входить в обов’язки керівника? Получить, зберегти і проаналізувати інформацію? Забезпечити взаємодію з зовнішніми контрагентами, підлеглими, колегами та/або керівником? Прийняти необхідні й оптимальні рішення Обдумати пропозиції, підготовлені підлеглими? Забезпечити розробку перспективних проектів і планування дій по їх реалізації? Делегувати і контролювати? Закласти резерв часу на непередбачені події? Правильно включити це все в свій графік? А особисте? Зазвичай ми перевантажуємо себе роботою, так як змушені самі робити те, що не можемо забезпечити, керуючи роботою підлеглих. Виникає «воронка хаосу»: більше роботи – менше управління – більше роботи. І нездійсненна мрія про «ініціативних підлеглих».

Вміємо ми зберігати обраний напрям? Життя постійно підкидає нові «вступні». Не можна не реагувати на телефон, пошту, документи, підлеглих, колег, керівників і/або партнерів. Але не можна і працювати як диспетчер МНС. Потрібно вміти правильно поєднувати “план” і “хаос”, з доречною регулярністю оцінюючи спланований «маршрут» і вносячи необхідні корекції. Виходить це? Або – всі «розставляє» життя?

Ви отримуєте:

  1. Технологію здобуття влади над своїм часом;

  2. Основу для продуктивного делегування та ефективного контролю;

  3. Інструменти для оптимізації виконавської дисципліни;

  4. Методи розстановки пріоритетів;

  5. Алгоритм ефективного поєднання запланованої роботи і нових ввідних;

  6. Вправи для конвертації нових знань в уміння і практику управління;

Програма семінару

«Як перемогти цейтнот: технологія хаос – менеджменту»

1. Ключові завдання оперативного планування: функції, які необхідно правильно реалізувати для того щоб структура досягла стратегічних цілей;

2.Процедура «Матеріалізація хаосу»: методи збору і систематизації тієї різнорідної інформації, яка зазвичай рассована по різних «закулям», а інтегрується в голові, не має необхідних для того вузлів, в тому числі і викликає горезвісний повсякденний хаос, що викликає постійний стрес;

3.Процедура «Структуризація проектів»: методи групування всіх робіт, які потенційно і кінетично – передбачаються доцільними для забезпечення їх осмислення та об’єктивного аналізу;

4.Процедура «Облаштування кабінету»: методи налаштування «інструментів» для підготовки інформації до зручного та енергетично наповненого процесу вироблення управлінських рішень;

5.Процедура «Формулювання цілей»: методи формалізації адекватних, точно сформульованих, реальних і збалансовано – синергічних цілей, які дозволяють пов’язати стратегічні та оперативні плани в зрозумілому підлеглим форматі;

6.Процедура «Декомпозиція»: доцільна деталізація проектів, що дозволяє доречно точно оцінити час та інші ресурси, необхідні для якісного виконання і усунути розбіжності «можливо-неможливо»;

7.Процедура «Розстановка пріоритетів»: методи вибору найбільш термінових і важливих робіт урахуванням всіх ведуться проектів, а також техніки, що дозволяють провести раціональний вибір оптимального строків початку не взятих в категорію «робимо прямо зараз»;

8.Процедура «Візуалізація робіт»: методи визначення оптимальної послідовності виконання пов’язаних і непов’язаних робіт, раціонального вибору критеріїв «термін», «ціна», «якість», планування «точок» рішення, корекції і контролю;

9.Процедура «Прошивка календаря»: методи ефективного поєднання роботи і дні/години виконання, оптимального розподілу часу між власною працею і керуванням та раціонального вибору «вікон хаосу» для забезпечення можливості реакції на вхідні події;

10.Процедура «Оглядовий майданчик»: методи аудиту результатів минулого періоду, обліку і аналізу знову надійшла інформації, можливу перевстановлення пріоритетів і оптимальної «прошивки» наступного періоду;

Тривалість: 1 день, 8 академічних годин;

Cеминар №2

“Делегування: результат руками співробітників

Технологія ефективної передачі завдань для якісного виконання

Вживати: Власники: ТАК Перші Особи: ТАК Топи: ТАК Мідл: ТАК;

Передумови до навчання

Теорія та життя: чому так – знаємо, що треба, але не делегуємо? Не треба соромитися слова «використовуємо» з заголовка семінару. Це наша робота. Всі керівники знають, як важливо делегувати роботу і повноваження підлеглим взагалі і як важливо робити це правильно. Насправді ж безліч робіт, цілком доречних до делегування, виконується самим керівником. Причин тому безліч, але наскільки від цього легше?

Хто винен у відсутності потрібних результатів? Зазвичай ми звикли звинувачувати підлеглих, але часто все починається з неправильного делегування. Це призводить до різних казусів і надалі думка про марність/неможливість делегування вже утримує керівника від нових спроб «випробувати щастя».

чи Варто економити час на делегуванні? Досить часто керівники схильні мінімізувати формат делегування, обмежуючись вельми тезовим обговоренням, та ще й «на ходу». За цим стоять, як неусвідомлене прагнення зробити все швидше, так і надмірні очікування від завзяття підлеглих. Підсумки, на жаль, сумні: немає часу на правильний підхід, але є час на виправлення.

Хочеш, щоб було зроблено добре – зроби сам? Відомий управлінський апокриф – хибне по суті твердження – відображає не стільки самостійність і рішучість, скільки управлінське невміння і гарантовано перетворює керівника в «пляшкове горлечко» для продуктивності структури.

чи Можна робити роботу за підлеглих? Часто доводиться чути: мовляв, мені простіше зробити самому, ніж пояснювати, контролювати і т. д. Простіше – не означає правильно. Все, що може бути делеговане, має бути делеговане. Керівник, що виконує – без форс-мажору – роботу за підлеглого, здійснює службовий злочин.

Ви отримуєте:

  1. Технологію істотного підвищення віддачі від підлеглих;

  2. Принципи вивільнення часу для своєчасного вирішення концептуальних питань;

  3. Можливості для виправданого розвитку кваліфікації підлеглих у процесі виконання доручень;

  4. Методи профілактики та нейтралізації практики “повернення” підлеглими вже отриманих від Вас завдань;

  5. Алгоритм передачі підлеглим тієї роботи, яку Ви зараз виконуєте за них;

  6. Вправи для конвертації нових знань в уміння і практику управління;

Програма семінару

“Делегування: результат руками співробітників

1.Делегування: роль компетенції в технології execution , принципи суміщення з іншими управлінськими компетенціями, типові і неправильні управлінські парадигми і до яких помилок це призводить;

2.Чому керівники не делегують роботу підлеглих: аналіз хибних підходів і стереотипів, наслідки для структури і способи «перепрошивання»;

3.«Рівні» делегування: як і навіщо готуватися до делегування, до чого призводить неправильна оцінка кваліфікації і мотивації підлеглих при делегуванні робочих завдань, як уникнути цієї помилки та що врахувати при використанні підвищення рівня делегування для розвитку кваліфікації співробітника;

4.Опір делегуванню: чому виникає в принципі, які фактори можуть підсилювати базовий рівень, явні і приховані форми опору, типові помилки керівника при виникненні опору, як діагностувати, профілактувати і нейтралізувати;

5.«Зворотне делегування»: чому вже доручена робота повертається до керівника, як привчити підлеглих самостійно вирішувати те, що входить в їх обов’язки і як сформувати правильну культуру відношення до роботи;

6.Правила організації зустрічі для ефективного делегування: де і чому не можна передавати і приймати інформацію, що врахувати при розрахунку оптимального часу, індивідуальний або колективний формат, як і що можна делегувати на зборах і нарадах;

7.Найважливіші аспекти делегування: терміни, критерії, види інформації, повноваження, як врахувати при виборі і як правильно надати;

8.Що повинен зробити підлеглий по завершенню делегування: мета, вектори і методи аналізу отриманого завдання і правила організації зворотного зв’язку з керівником;

9.Як і навіщо перевіряти умовиводи підлеглого з приводу отриманого завдання: облік можливих «підводних каменів» і технологія «пальпирующих» питань;

10.Якщо Ваш підлеглий – керівник: як відстежити, підтримати і проконтролювати правильну ретрансляцію роботи вниз по ієрархії;

Тривалість: 1 день, 8 академічних годин;

Cеминар №3

“Контроль і координування:

як забезпечити виконання делегованої роботи”

Технології ефективного супроводу дій підлеглих

Вживати: Власники: ТАК Перші Особи: ТАК Топи: ТАК Мідл:ТАК;

Передумови до навчання

Забезпечить потрібний результат філігранне делегування? Немає. Це необхідно, але недостатньо. Жоден план, і, отже, жодне делегування як інструмент передачі роботи на виконання – не може врахувати всього. У процесі роботи завжди виникнуть нові ввідні або додаткові питання.

чи Повинен керівник витрачати час на “дрібниці” і детально вникати в процес виконання? Немає. За умови, підлеглі професійні, мотивовані і розташовують повноваженнями для вирішення виниклих неврахованих питань. В іншому ж випадку не можна вести себе так, як ніби шукане вже сталося в надії, що це його наблизить. Методи управління повинні бути адекватними сьогоднішнього рівня співробітників.

Влаштовує Вас кваліфікація підлеглих? Якщо завдання доручено недостатньо кваліфікованому виконавцю, то проблеми неминучі. Відповідальність за керівником. Некоректно: “Вони не вміють”. Правильно: “Я не забезпечив навчання та впровадження”.

Чому замість результатів керівник часто знаходить щось інше? Проблема у відсутності належного режиму координації і контролю, а зовсім не в “поганих” працівників. Не виділіть час на координування контроль? Займетеся доопрацюванням та/або виправленням.

Контроль або довіру? Не слід вибирати між різними координатними осями”. Контроль – безконтрольність, довіра – недовіра. Правильно: довіра і контроль. Підлеглі ображаються на контроль? Або щось не так роз’яснено, або вони не визнають легітимність Вашої влади. Ви боїтеся їх образити контролем? Можливо, що і Вами і підлеглими неправильно зрозуміла «система координат».

Ви отримуєте:

  1. Можливості для вибору оптимального режиму координації ходу роботи;
  2. Принципи «безкровного» зміцнення виконавської дисципліни;
  3. Технологію кратного збільшення якості виконання доручень;
  4. Методи підвищення рівня відповідальності підлеглих;
  5. Алгоритми своєчасної корекції дорученої роботи;
  6. Вправи для конвертації нових знань в уміння і практику управління;

Програма семінару

“Контроль і координування:

як забезпечити виконання делегованої роботи”

1. Контроль: роль компетенції в технології execution, принципи суміщення з іншими управлінськими компетенціями, надмірні очікування і правильні підходи;

2. Типові труднощі в застосуванні контролю: негативні емоції підлеглих, збентеження керівників, ігри в «вірю/не вірю», змішування управлінських «жанрів»;

3. Помилки в застосуванні контролю: неправильні управлінські шаблони як «природні» причини виникнення помилок, що і чому ніколи не можна робити, а що, навпаки, потрібно для забезпечення найбільш ефективного впливу компетенції;

4. Види контролю: цілі, відмінності, точки застосування, типові помилки у використанні і раціональні підходи до вибору форматів в залежності від виду роботи і ТТХ підлеглого;

5. Про вибір «точок контролю»: перепильнувати або недобдеть, в яких моментах і на яких ділянках найбільш доцільно контролювати роботу працівників, як оптимізувати витрати на управління і не упустити результат;

6. Координування: роль компетенції в технології execution , поєднання з іншими управлінськими компетенціями, що відбувається після «старту»: типові складності процесу виконання делегованих робіт, негативні сторони корпоративних культур, помилки керівника і наслідки для результатів;

7. Зворотний зв’язок в управлінні підлеглими: типові помилки у застосуванні, невірні управлінські шаблони як «природні» джерела помилок базові правила, необхідні для забезпечення максимально ефективного сприйняття;

8. Карта місцевості: що і чому необхідно знати і пам’ятати підлеглому для активно спокійною, цілеспрямованої роботи, чому порушується інформаційний підлозі і як йому забезпечити цей підтримує ресурс;

9. Як розвивати кваліфікацію підлеглих в процесі координації: різні формати зворотного зв’язку, їх свідомий вибір в залежності від реальної ситуації і застосування для підвищення професіоналізму співробітників;

10. Побічні ефекти від розвитку кваліфікації співробітників: причини виникнення, наслідки та методи профілактики та нейтралізації;

Тривалість: 1 день, 8 академічних годин;

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ В 4-х ДЕННОМУ КУРСІ (17, 18, 19, 20 лютого)

Аудиторія: Власники: ТАК, Перші Особи: ТАК, Топи: ТАК, Мідл: можна, якщо дуже потрібно

Пакет до 30.08.2016 01.09.2016 01.01.2017 Замовлення
VIP $1800 $2000 $2200 Замовити
БІЗНЕС $1400 $1600 $1800 Замовити
СТАНДАРТ $920 $1120 $1320 Замовити
КОМАНДА Замовити

* Ціни вказані в доларах США для довідки. Оплата проводиться в гривнях по курсу НБУ на день оплати.

Можлива розстрочка платежу на 2-7 місяців рівними платежами (діє з 01.07.2016)

КУРС № 1 (22, 23, 24 лютого)
СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

Як забезпечити довгостроковий і сталий розвиток бізнесу
Аудиторія: власники так; перші особи — так

Як розвивати бізнес? Економічного підйому немає і найближчим часом не передбачається. Це – реальність. Як забезпечити зростання або – як мінімум – утримати бізнес від падіння? У такі періоди компанії потрібно: підвищення точності рішень і підвищення ж точності їх виконання. Це може забезпечити лише системний підхід до менеджменту. Або віра в «чудо»?

Всі починають з інтуїтивного управління. Тому потрібно знати «матчастину». Інакше у компанії може виникнути гра в «паперові кораблики»: заводять якийсь відділ або департамент, або – керуючу компанію, при цьому не розуміючи, навіщо.. І часто: так, у нас є і те і се… вони пишуть мені якісь звіти. А вам це потрібно? Ні, але – це начебто менеджмент. Від ритуальних розстановок людей методик і відділів, на жаль, нічого не змінюється. Інтуїція може повноцінно замінити вердые знання в двох випадках: низький рівень складності завдань або геніальність власника. Ви — геній, професіонал, або щасливий любитель?

Можна забезпечити довгострокове зростання бізнесу, або – все залежить від обставин? Одні компанії постійно розвиваються, інші гинуть, треті якось утримують свої позиції. Є фундаментальні закони і базові принципи управління розвитком бізнесу. Незнання законів не звільняє від їх впливу, але зате дозволяє списати всі неприємності на неминучі на ринку випадковості. Тверде знання не гарантує результату, але істотно підвищує його ймовірність. Тільки компанія з добре налагодженою системою управління може точно реалізувати задуми власника. Ви твердо знаєте базові закони, вмієте їх використовувати, або щось таке чули?

Про корпоративних кризах: По мірі зростання бізнесу йде ентузіазм і єдиний порив, які допомагали на старті. Чим замінити «вигорілу щабель»? Перша Особа бачить: змінилися закони світобудови: те, що раніше гарантовано приносило користь, тепер, у кращому випадку, взагалі не впливає, в гіршому ж дає протилежний ефект. Витрати ростуть, результативність падає. Перша Особа» починає робити рішучі – без розуміння реальної моделі відбувається – дії або не робить нічого суттєвого –активності імітаційно/косметичного властивості не в рахунок – в таємній надії, що як-небудь «саме пройде і, мовляв, бувало всяке». Ні той ні інший сценарій не веде до вирішення ситуації. Аксіома: криз можна уникнути. Знаючи природу криз, ми зможемо вийти з них з найменшими втратами, більше того – забезпечимо потужний зростання завдяки своєчасним перетворень системи корпоративного управління

Ви отримуєте:

  1. Тверде знання принципів стратегічного менеджменту та базових законів розвитку бізнесу;
  2. Набір ключових характеристик кожного з етапів розвитку бізнесу, причини виникнення корпоративних криз, технологію діагностики проблем «слабких сигналів» знання «векторів» виходу з кризових ситуацій;
  3. Методи розробки і комплексу корпоративних перетворень;
  4. Базові умови успішного впровадження корпоративних перетворень;
  5. Розуміння ефективних підходів до впровадження вивчених принципів і технологій.
  1. Стратегічний менеджмент в компанії: функціонал, зв’язок з іншими «контурами» системи корпоративного управління, персональна відповідальність, типові помилки Першої Особи і правильні підходи до «налаштування»;
  2. Корпоративні кризи: внутрішні і зовнішні причини, найбільш ймовірні симптоми на кожному з етапів організаційного розвитку, стадії криз, симптоми, методи ранньої діагностики, типові помилки Першої Особи в оцінці ситуації і виборі реакції, правильні підходи до антикризового управління стратегічним розвитком бізнесу;
  3. Компанія як система: принципові відмінності системи від «набору деталей», переваги і недоліки системного підходу до розвитку бізнесу, ознаки своєчасності застосування системного підходу, наслідки випередження або запізнювання;
  4. Регулярний менеджмент та інші «операційні системи»: види, переваги, недоліки, принципи, можливості і умови суміщення, міфологія менеджменту, ключові принципи регулярного менеджменту та типові помилки при його впровадженні;
  5. Розробка корпоративних перетворень: визначення доцільності та радикальності перетворень, принципи формування культури безперервних перетворень, типові «перекоси» розвитку і як вони виникають, оцінка доцільності та ступеня залучення підлеглих у розробку, технологія виявлення «обмежувачів» розвитку бізнесу;
  6. Впровадження корпоративних перетворень: залучення персоналу в процес перетворень, причини та види опору, профілактика і подолання опору, типові помилки і правильні підходи до впровадження і закріплення елементів нової культури;
  7. Власник і менеджмент: причини і можливі осі конфліктів, може або повинен – як пишуть в інших книгах – власник в обов’язковому порядку відходити від управління, що робити, якщо «так», що робити, якщо «ні», зміна ролей Перших Осіб по мірі розвитку бізнесу: критерії і усвідомлені підходи до вирощування «зміни» і розвитку підлеглих;
  8. HRM (управління людським потенціалом): формування ділової культури
    і виховання «управлінської гвардії», роль «контур» в системі корпоративного управління, методи зниження персоналозалежності, типові помилки міфи про «згуртованих командах», наслідки помилок для розвитку бізнесу, правильні підходи та обов’язкові «інструменти».

Тривалість: 24 години, 3 дні х 8 академічних годин. І четвертий – день – можливість відмінників». Можливість осмислити вивчені технології і по «гарячих слідах» закласти основу майбутніх перетворень. Не є обов’язковим і оплачується окремо.

Попередження: на курсі ми вивчимо принципи і технології, а не лише інструменти. Той, хто відкидає вивчення принципів, неминуче стає рабом інструменту. Знає принципи вирішить будь-яку задачу. Результати ви отримаєте тільки по мірі регулярного застосування нових методів управління. Чарівних артефактів, лайф – хаків, прикольних фішок, рецептів щастя, універсальних таблеток і чудодійні заклинання я роздавати не планую. Любителям такої атрибутики краще «не турбуватися і не турбувати».

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ В 3-х ДЕННОМУ КУРСІ (22, 23, 24 лютого)

Аудиторія: власники — так; перші особи — так

Пакет до 30.08.2016 01.09.2016 01.01.2017 Замовлення
VIP $1350 $1500 $1650 Замовити
БІЗНЕС $1050 $1200 $1350 Замовити
СТАНДАРТ $690 $840 $990 Замовити
КОМАНДА Замовити

* Ціни вказані в доларах США для довідки. Оплата проводиться в гривнях по курсу НБУ на день оплати.

Можлива розстрочка платежу на 2-7 місяців рівними платежами (діє з 01.07.2016)

Якщо Ви власник або перша особа компанії –
рекомендуємо Вам придбати пакет на всю програму – на 7 днів

ВАРТІСТЬ* УЧАСТІ “ОДНИМ ПАКЕТОМ”: 7 ДНІВ (дод. 5% знижки)

Аудиторія: власники — так; перші особи — так

Пакет до 30.08.2016 01.09.2016 01.01.2017 Замовлення
VIP $2990 $3325 $3660 Замовити
БІЗНЕС $2330 $2660 $2990 Замовити
СТАНДАРТ $1530 $1860 $2195 Замовити
КОМАНДА Замовити

* Ціни вказані в доларах США для довідки. Оплата проводиться в гривнях по курсу НБУ на день оплати.

Можлива розстрочка платежу на 2-7 місяців рівними платежами (діє з 01.07.2016)

VIP

  • Роздатковий матеріал
  • Сертифікат Від Олександра Фридмана
  • Перерва на каву
  • Іменний бейдж
  • Обід
  • Індивідуальна фотосесія з тренером
  • Подарунок від Олександра Фридмана
  • Вечеря з Олександром Фрідманом
  • 1 безкоштовна консультація у Олександра Фрідмана по email або skype
  • VIP стійка реєстрації
  • Резерв місця для паркування

СТАНДАРТ

  • Роздатковий матеріал
  • Сертифікат Від Олександра Фридмана
  • Перерва на каву
  • Іменний бейдж
  • Обід
  • Загальна фотосесія з тренером

КОМАНДА

  • За домовленістю

ЗАБРОНИРОВАТЬ МЕСТО